tisdag 15 mars 2011

Gott humör

Hej på er!

Idag har jag varit på väldigt gott humör. Så gott att jag runt 13 tiden tappade massa kraft och blev trött istället. Det är ju typiskt, hehe! Men jag var fortfarande glad. Kanske har det berott på det vackra vädret?

Imorgon fyller Freya 3 år! Patrik har köpt lite kläder till henne som hon skall få i paket. "Men åh va tråkigt, hur kan ni köpa kläder till en 3 åring?" Jo, för att hon älskar kläder! =) Hon blir lika glad, om inte gladare, för kläder som för böcker eller leksaker.
På fredag så kommer mamma, pappa och min brorson Alex hit! Vi ska fira Freya på lördag. Måste komma ihåg att beställa tårta! Får nog bli morgondagens projekt!


Kanske något i den stilen? Hehe!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jag fyller oxå år!! Två att fira!!

Sanna sa...

Vilken tårta!