måndag 14 mars 2011

*POFF* borta!

Ja så snabbt kan det gå att det glada humöret försvinner. Vaknade på bra humör och kände mig tillfreds och så tar det 10 minuter och trotsiga 3-åringen sätter igång och gör mig riktigt arg!
VARFÖR?? Varför ska hon jävlas så? Och inte fan hjälper det alltid med att säga åt henne och in med henne på sitt rum. Hon bara flinar åt en! Tror jag blir galen när hon beter sig så! Då vill jag bara skrika "Ungjävel".

Hur som haver, Roger och Milla var här i helgen. Vi var och shoppade lite på Frölunda Torg, åt gott, spelade Kinect, kollade på melodifestivalen (Ja, ofrivilligt! Men vad gör man inte för sina gäster..) och myste. Vi åt också lite glass så Freya fick öppna paket ifrån dom. Hon fick en eltandborste med Musse på och som spelar Musse låtar. Hon blev livrädd när vi drog igång den, haha! Men jag ska låta henne ha den utan att dra igång den och så får vi se om det funkar längre fram.

Tack Roger och Milla för en trevlig helg!

1 kommentar:

Anna sa...

Huhhuh hade en likadan morgon, började bra. Sen bet Wille mig på tutten(!!!)efter det var jag inte lika glad. Fy va ont det gjorde...