måndag 21 februari 2011

VAB

(Vård av barn). Det är vad jag ska göra idag. Freya är för hostig och snorig än för dagis. Som vanligt så har jag också blivit förkyld. Det är nästan omöjligt att klara sig från förkylningar när man har små barn. Freya som är så gosig och pussig av sig med (och även jag ;) ) gör ju att det byts väldigt mycket bakterier. Men men, så är det! =)

Freya, helt inne i Dora - Utforskaren


Blir väl att pyssla lite här idag. För mig innebär det städ och plock och kanske lite roligt pyssel också! Vi måste ju underhålla oss lite också. Kanske att jag ska orka mig iväg till Frölundatorg och köpa ny köksgardin med. Dom har en söt liten butik där med mycket fina gardiner. Har julgardinen uppe än för jag har inget att byta det mot! Jag har gardiner jag köpt för att ha där men jag vill ha kappa och det är så svårt att få tag på! Finns ju bara vanliga längder. Och dom kappor jag hittar är ju för korta åt alla håll... Nej, tygbutiken är nog mitt enda hopp!

Inga kommentarer: