onsdag 16 februari 2011

Cykeltur

Idag har Freya fått vara hemam ifrån dagis. Tyckte hon hostade lite för mycket om snorig och jag är ju ändå hemma så hon fick stanna hon med. Först ville hon inte men sen gick hon med på det.
Vi cyklade iväg till Patriks jobb och sen gick vi ut och åt lunch allihopa. Det var riktigt mysigt! Och Freya skötte sig så bra och var så kärleksfull. Satt och gav oss släng kyssar hela tiden, hihi.
Sen fick hon gå och köpa en muffins (en rosa med ett godis hjärta på - såklart!) som hon glatt mumsade i sig och guuu så hon såg ut! Haha! Kladd, kladd, kladd!



Sen cyklade vi vidare till biblioteket. Där var hon också riktigt duktig. Medans jag kollade på det jag skulle så kollade hon barnböckerna och sprang till mig, gav mig en puss och gick tillbaka igen. Så höll hon på. Sötnöten!
Tror vi lånade hem 6 böcker tillslut!
När vi kom hem la vi oss i våran säng och läsa två av dom. Mysigt! 
Sen tyckte jag att det var dags för lite vila och det gick ju sådär.... Men lite blev det iaf.

Nu sitter hon och glor på tv och jag bloggar. Patrik jobbar över idag men jag hoppas det inte blir allt för länge 



Inga kommentarer: