måndag 7 februari 2011

PLOCKA UPP EFTER ERA HUNDJÄVLAR!

Jag tror jag blir fullständigt galen!!! Kan du som är hundägare förklara för mig varför du inte plockar upp din hunds bajs?? Det är så sjukt jävla äckligt!


  1. Det ligger ÖVERALLT! Det går nästan inte att vara ute med sina barn för att det ligger hundskit på trottoaren, vid porten, lekplatsen osv. Jättekul att behöva tvätta skor och ytterkläder bara för att din hund har bajsat!
  2. När man försöker ta sig till dagis på morgonen måste man gå mitt i gatan för att undvika alla bajshögar. Jättebra när man försöker lära sina barn att man går på trottoaren och ingen annan stans!
  3. Om man nu lyckats kliva i en hög så luktar det ju faan när man kommer innan för dörren.
  4. När det blir + grader ute luktar det bajs överallt!
  5. Seriöst...Det är ju äckligt bara av att se skiten!
Kan inte ni skärpa till er och plocka upp efter era hundar?? Jag har god lust att be Freya sätta sig utan för eran port/dörr och lägga en rejäl stinkbomb som ni kliver i på morgonen på väg till jobbet. Får se hur kul ni tycker det är! 



Ps. Ni som har hund och alltid plockar upp efter dom, ni behöver inte alls ta åt er! Kram!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag håller med! Fy va äckligt det är! I helgen var vi ute på lekparken här i området och fick skopa bort säkert 20 högar innan vi kunde börja leka! Såååå äckligt, jag fattar inte hur folk tänker som låter sin hund bajsa på lekplatsen... *grrr*