torsdag 10 februari 2011

Stylish Award!

Jag fick denna fina award av Emelie!
Ska berätta 8 saker om mig som ni troligen inte redan vet och sedan ska jag skicka iväg denna till 8 andra bloggare!

1. Jag tycker det är läskigt att sova själv när jag är hemma. Sover nästan heldre i soffan tills Patrik kommer hem. Eller är han redan hemma så vill jag att han kommer och lägger sig så snart som möjligt ;)

2. Har väldigt svårt för att misslyckas. Det kan följa mig och bra länge..

3. Har alltid sagt att jag skulle skaffa barn efter jag fyllt 25 men innan jag fyllt 28! Men det blev liite tidigare än så ;)

4. Seriöst, 8 saker? Jag vet inte om jag kommer på mer... hehe!


5. Jag har bott på 6 olika ställen i mitt liv. Hedemora, Falun, Gråbo, Agnesberg, Göteborg och Askim!


6. Jag har haft ett riktigt seriöst förhållande innan Patrik och det var med en afrikan när jag gick på gymnasiet.


7. När jag var 18 piercade jag naveln! Tog bort den efter 6 månader dock då jag tyckte den var mest ivägen. 


8. Denna håller jag för mig själv. Så småningom kommer jag att dela med mig! Men inte just nu.. 





Jag utmanar: Johanna, Emelie (grästorp), Anna, Jenny, Mamma, Milla. 
Vet inte så många fler som bloggar och inte ens alla av dess gör det men men... ;)

Inga kommentarer: