lördag 19 februari 2011

Blir nästan lite arg

Ja, för både Freya och Patrik sover! I hennes säng! Hon hostade så och han skulle kolla till henne men somnar bredvid henne (innan klockan ens slagit 20.00!), så nu sitter jag här själv och är så jäkla rastlös och lite avundsjuk på att dom sover så gott och tillsammans.. Jag vill ju också göra det!
När Freya lägger sig för natten (kl 19) så blir jag alltid så rastlös och uttråkad. Jag vill bara gå och lägga mig jag med för det finns inget att göra på kvällen. Det finns aldrig något bra på tv, datorn suger rätt hårt många gånger och även om jag och Anna tagit en promenad är jag uttråkad när jag kommer hem. Det finns ingen ting att göra, ingen ting som ger mig något! Nej, jag vill bara att Freysan ska vakna igen så jag har någon att titta på, skratta med, busa och gosa med!
Jaha, Patrik då, tänker ni? Han brukar vara så trött så han orkar inte heller hitta på något, bara glo på tv..

Va ska jag göra på kvällarna egentligen? Vad gör ni andra småbarnsföräldrar? Har egentid, I guess, men vad är det? Vad gör man då?


BORED!

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag svarar på kommentarer(det tar 1000 år), bloggar, plockar brynen, spaar mig själv, följer serier, tränar zumba etc. finns massor!!