tisdag 22 februari 2011

Orkar inte hålla det hemligt längre!

Kan inte hålla mig längre för det känns som att jag inte kan vara mig själv, på varken blogg eller i det riktiga livet.
Så håll i er nu.... THE BIG REVEAL!



Jag är gravid!
Freya ska bli storasyster i början av oktober!
Jag är nu i v.9, det har alltså gått 2 månader.
Jag är trött som en gnu, mår illa som en gorilla och tål ingen ting!
Ser redan gravid ut och börjar gråta för vem vet vad!?
Glad som få är jag och även Patrik och Freya.
"Mamma, har du en bebis i magen?"
"Jag vill ha en lillasyster!"
Weeeiii!!



Japp japp!

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh va roligt!! Grattis!! =)

emelie sa...

GRATTIS!! :)

Emelie sa...

Nämen se där ja! Grattis!

Anonym sa...

Grattis igen stumpan! Tusen kramar

Jeanette C sa...

Grattis vad roligt!!

Anonym sa...

Grattis Mammsen!