torsdag 25 mars 2010

Våren har kommit!

Den med snödropparna såg jag imorse när jag var på väg till jobbet. Var bara tvungen att ta kort på dom! Och sen när jag hämtade Freya på dagis såg jag även dessa underbara krokusar!
Har också sett en hel del flugor och grannen hade sett en fjäril och humla när hon satt ute och njöt av solen! Så mysigt!!


Var till vårdcentralen igår igen för att kolla upp hur det gått med tabletterna. Jag har ju inte känt att det hjälpt tyvärr så fick höja dosen. Det kändes kan jag lova! Jag blev så sjukt trött och mådde inte alls bra på jobbet idag. Mina snälla kollegor lät mig hoppa över en grej för jag kände att jag pallade verkligen inte. Gillar inte biverkningnarna men jag har ändå väldigt lite mot vad många kan få. Så jag ska väl inte klaga allt för mycket. Men det är lite jobbigt när man inte kan gå hem och sova utan måste hålla koll på Freya. Jag hoppas iaf att det blir bättre nu. Har ju gått en månad och jag vill inte behöva vänta hur länge som helst! Vill må bra till sommaren ju.

Känner mig lite krasslig med. Freya är snorig så jag har väl samma. Är inte sjuk men nyser och känner att det är något i kroppen som inte skall vara där. Det är meningen att svärmor ska ha Freya i helgen så att jag å Patrik kan gå på bio (Avatar i 3D, vill se!) men nu är hon ju snorig så ja...Vi får se hur det blir med den saken. Känns lite jobbigt att det alltid är något skit så fort vi ska avlastning. Det är så sällan vi ber om det och ändå om man planerar i föväg så är det något som händer och så hamnar vi i kläm. Vi har bokat bion redan med så känns extra surt om vi inte kan gå fast allt är klart =(
Vi får se hur det blir.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sätt Freya på tåget så tar jag hand om gulluungen! Inga problem :) Kram Hanna