måndag 8 mars 2010

Vår?!

Solen har lyst på oss här i Göteborg i flera dagar i sträck nu. Det är helt underbart! Får lite vårkänslor allt. Solen värmer på ens kalla kinder och man vill bara ut och handla söta klänningar och coola sommarskor. Lovley!

Har jobbat idag och skulle sluta 12 men jag blev klar 1 timme och 15 minuter tidigare än mitt schema (jag har ingen som helst aning hur jag lyckats! har kollat schemat minst 5 ggr för å se om jag missat något men icke) så är hemma tidigt och passa på att färga håret innan jag ska hämta Freya.
Jag har en liten fundering som jag skulle vilja att ni hjälper mig med..
Jag kan nämligen inte riktigt bestämma mig för om jag ska behålla mitt korta hårt eller spara ut det till långt igen? Mitt dilemma är så att jag måste klippa mig var 8:e vecka för att det ska se bra ut och jag har inte en chans i världen att göra det. Dels för att det är lite knepigt för mig ibland att få till en bra tid, sen också att det blir så satans dyrt! Var mycket billigare med långt hår ;)

SÅ, mina kära läsare, ska jag spara ut eller kosta på mig och ha kort hår? Vad tycker NI att jag passar bäst i och varför?

Kort:


Lång (tänk på att jag nyss fått barn här och väger 10 kg mer än idag!):                        


Kolla in sötnosarna på bilderna med! Gooos!

Så, skriva nu och säg vad ni tycker =)

Puss på er!

5 kommentarer:

Hanna sa...

Hej vännen! Jag tycker att du är superfin i båda! Men som sagt dyrt att hålla efter ett kjort hår. I kort hår ser du lite äldre ut men du är ju så himla söt med långt hår och lugg! (fast du vill ju inte vara söt:) Därför röstar jag på långt! Kram

Tokiga jag sa...

du är en heting oavsett men du är lite finare i långt!

Linda L sa...

Jag röstar för det långa håret.
Tycker det passar till ditt ansikte, du har så fina drag i ansiktet och det framhävdes mer med det långa håret.
Puss på deii min underbara fina vän :)

Anonym sa...

kort absolut! du skulle kunna va 14 på bilderna där du har långt hår, vet inte om du tycker det är bra eller dåligt :P tycker du passar absolut bäst i kort! :)

Sofia sa...

Hej! Du är jättefin i båda, men det är klart bättre med kort tycker jag. Du ser yngre och "snällare" ut i långt hår... tuffare i kort... =) Men jag vet att det är dyrare med kort... har själv det dilemmat!