måndag 29 mars 2010

Påskpynt

Hej allihopa!

Vi har varit barnlediga i helgen. Freya var hos farmor och farfar och vi var på Avatar 3D! Det var skit coolt med 3D men Avatar filmen i sig var sådär (med risk för att bli på hoppad nu, hehe). Både jag och Patrik bara satt och väntade på att den skulle komma igång ordentligen men det gjorde den aldrig riktigt. Synd! Annars så gillade jag idén med filmen å allt super men det fattades lite i den tycker jag allt.


Nu lämnar vi den och går vidare med helgens aktiviteter. Igår när Freya hade kommit hem igen så gick vi ut och plockade påskris! Sen pyntade vi dom och det blev så fint, hehe.




Håller i våra pinnar =)


Poserar lite med pinnarna, hehe


Min snygging ^_^






Pyntar


Klart!


Tycker att påsken är bra mysig! Gillar alla vackra färger och så är det ett tecken på att våren och sommaren snart är här. Vi brukar åka upp till Dalarna och fira påsk med påskmiddag och så men eftersom vi var upp för 2 veckor sedan så blir det inget i år. Tråkigt men så är det, får försöka fixa lite påskmiddag här hemma ändå. Kanske bjuda in våra nya vänner två portar bort? Ska nog kolla upp det =)

Är hemma och vabbar idag (vård av barn) då Freya är förkyld och hostar. Igår kväll så var hon jätte blek. Jag själv är med förkyld så lika bra att vara hemma.
Patrik ska jobba dag hela denna veckan! På KappHals lager som ligger 15-20 min cykeltur härifrån! Skit bra tycker jag! Han tycker med att det är bra men det brukar inte vara så mycket att göra där (har han hört) och han klättrar ju på väggarna om han inte har något att göra. Men det ska nog gå bra tror jag. Jag hoppas såklart på att han får vara där mest hela tiden. Eller på något roligare ställe i närheten om det finns då. Det enda som blir lite jobbigt är att Freya måste vara på dagis redan vid 6.30 på morgonen då. Det blir att jag måste lämna henne och då missar jag min buss som går 6.28. Jag kan ta en som går 6.43 men då blir jag några minuter sen. Det ska nog inte vara några problem dock men skulle jag missa den bussen med får jag brottom! Aja, vi får se, det kommer nog lösa sig =)

Blev ett långt inlägg detta, hehe. Hoppas ni orkat läsa!
Ha det super gott allaihopa!
Puss å kram
L

Inga kommentarer: