torsdag 11 mars 2010

Oopps!




Nä, jag såg ju fel.. Långt hår var det ju som vann! 3-2 blev det ju =)
Jag tror att jag ska spara ut det, får se hur länge jag står ut bara, hehe. Lätt att man tröttnar för att det ser sällan bra ut tills man fått en bra längd så man kan klippa till det så det blir en vettig frisyr.
Så vi får se hur det blir, men jag sattsar på att prova långt igen.

Skulle äta lunch med Malin idag efter jobbet som bestämdes bara någon timme innan. När jag var påväg så kom en av mina arbetskamrater och undra om jag skulle gå ut på lunch i min arbetskläder? Jag hade ju inga andra med så jag skulle bli så illa tvungen! Nej, sa hon, det går inte! Du måste se fin ut när du ska ut och äta.
Så hon började plocka fram kläder som dom har där ifall dom ska iväg efter jobbet som jag fick låna! Ett par jeans och så fick jag hennes tröja som hon hade på sig. Så gulligt!
Jag blev väldigt glad för det kändes ju inte så kul att gå i smutsiga arbetskläder på ett lunch ställe.. Så tack snälla du för lånet!

Var på Chilli med Malin och satan i gatan va mycket fint dom har! Jag och Malin fastnade för en super grym soffa.. Vi ville inte riktigt lämna den där.. hehe. Hittade även ett tv-bord (vårat håller ju på att ramla ihop) som jag vill ha! Sååå fint! Och så fanns det göör mysiga filtar, fina lampor och vaser mm. Grymt ställe, ska lura dit Patrik imorgon tänkte jag, hehe ;)

Måste börja tvätta...måste ha en del kläder med till Dalarna nästa vecka. Usch, tycker verkligen inte om att tvätta! Men ett måste, vill ju gärna ha rena kläder som luktar gott. Vet dock inte ritkigt vad jag ska ha på mig...Inte på begravningen iaf. Jag har en klänning/tunika men det känns inte helt rätt av någon anledning.. Den känns för.. party även om den inte är det men ändå kanske för en sådan tillställning. Ingen som har nått fint svart/mörkt inte för utstickande att låna ut? =)

1 kommentar:

Mamma sa...

Vilka härliga jobbarkompisar!!! Var rädd om dom!!
Tvätta kan du göra här och vi kan shoppa lite nytt innan festen.
Till beg duger det med den svart/vita. Ingen ser det ändå, bara om man kommer i Hawaimönstrat.