tisdag 31 mars 2009

Mina söta vänner

Jag får anstränga mig för att inte få tårar i ögonen när jag läser era kommentarer. Jag blir så glad och varm i hjärtat! Det betyder mycket för mig att jag har erat stöd. Pussar och kramar till er! Det har varit en bra dag idag också. Var och körde spinning i 30 minuter och sen gymmet 30-40 minuter efter det. Sen handlade jag och när jag kom hem sov Freya i vagnen ute på balkongen så jag ställde mig och gjorde pannbiff. Blev skit bra förutom att det tog 1½ timme innan jag fick äta det...haha! Jag planerade inte det hela så bra. Gjorde potatisen sist osv så tog en jäkla tid. Men men, lika glad för det är jag *ler* Sen efter det så har vi bara tagit det lugnt här hemma. Freya är en trottsigt liten skit just nu som vägrar lyssna på nej vad jag än gör. Jag säger bestämt men lugnt, jag säger det riktigt argt, jag tar tag i henne osv osv, men inget hjälper! *grrrr* Får se vad morgondagen har att erbjuda...inget planerat. Får se, får se...!

2 kommentarer:

Tokiga jag sa...

äsch elin skiter i mig med när jag säger nej. hon brukar oftast ASGARVA mig i ansiktet när jag fyar henne HAHAHA de är inge o bry dig om.. hon är fortfarandes förliten. jag brukar mest fya ordentligt om hon gör något som är farligt för henne men som sagt jag tror dem är försmå fortfarandes =) keep up the good work bejbi!

Madeleine sa...

hello! :) Hoppas det gått bra idag.
Nu är det torrt här inne tycker jag! :*P Har varit in flera ggr och kollat om du skrivit nått. Både här och på baby dagboken! :) Hoppas vi kan ses imorgon! Jag har avbokat klipptiden. Så jag slutar vid 12 imorgon! :)
Puss