tisdag 7 april 2009

Går frammåt!

Åååh va det känns skönt. Jag har ju tränat och ätit lite vettigare och gått ner 1,5 kg på mindre än 2 veckor! Bra va! Känns riktigt kul och gör att jag blir motiverad att kämpa på. Väger nu 60,1 kg och verkligen längtar tills den gått under 60 och man är inne på 50- skalan igen! För det var bra många år sen nu ;) Ska åka till Dalarna över påsken jag, Patrik och Freya. Ska bli kul! Jag gillar påsken, tycker den är mysig och våran familj verkar vara typ dom ända som letar påskägg och har påskmiddag. Må vara barnsligt, men kul tycker jag, hihi! Blivit ofta jag varit upp till Dalarna nu och det har varit skönt. Speciellt när man har barn så saknar man sin familj lite extra. Hmm, jag hade massor att skriva men nu kommer jag inte på något, haha! Jaja, får väl uppdatera om jag kommer nått =) Kram så länge!

Inga kommentarer: