söndag 29 mars 2009

Ska träna pilates

Tack för att ni lämnar kommentarer =) Ja vi får hjälpas åt och peppa varandra. Ge varandra tips osv. Idag ska jag träna pilates. Det tycker jag är kul och effektiv träning. Har inte tränat det så mycket innan men vet att det känns och man upptäcker muskler man inte visste man hade, haha! Så det är något som jag ska försöka följa. Och bodybalance för att det är en sån bra blandning. Sen måste jag väl ha något mer konditionskrävande *hata*. Som spinning. Det tycker jag iofs är kul men ack så jobbigt! Aja, ett steg på vägen, pilates är bokat. Sen får vi se vad jag känner att jag behöver/vill göra. Kan ju variera mig lite. Ibland bodybalance ibland spinning tex. Sen försöka ut och gå mer med Freya, men det får bli när hon ska sova. Annars kommer inte hon vilja sitta i vagnen i iaf 1 timme. Nej, ut och springa ska man ju bara göra nu för tiden =) Sen har jag köpt en massa frukt och mer rotgrönsaker. Försöka få in det mer i maten och äta mer efter tallriksmodellen. Jag hoppas att det ska räcka med det. Jag vill helst inte ha värsta dieten, jag klarar inte sånt. Gillar mat för mycket för det. Man vill ju kunna leva också lixom! Kram

1 kommentar:

Madeleine sa...

Tack gumman. :) jag hoppas det kommer gå bra jag med. Jag hör av mig imorgon då jag vet när jag slutar! :) så får vi se till att ha en date! :) hihi!
Vad duktig du är gumman! Som äntligen kommit igång med träningen! Jag har enbart börjat springa, skulle även behöva annan träning. så får se vad jag ska hitta på! :) hörs imorgon.
Puss