onsdag 4 mars 2009

Fullt ös, medvetslös ;)

Ojojoj säger jag bara. Kusin Alex kom hit efter dagis och jag åkte och fikade med Maja och Jenny för att få lite egen tid. Klockan var då 2 och Freya hade inte sovit sen hon vaknade kl 7 så trodde hon skulle somna rätt så snart. Jag kom hem igen halv 6 och då hade Freya PRECIS somnat!!
Hon har lekt och härjat tills hon stupa. Satt i matstolen och ja.. kolla in bilderna ;)
1.
2.
3.
Hahaha! Cute! Hon har aldrig somnat så förut =) Mammas söta!
Och så sov hon i 30 minuter och nu badar hon... hmm.. Ja, fullt ös, medvetslös helt enkelt.
Kommer nog bli en skön och lugn natt och kanske sovmorgon! *hoppas*
Annars idag har jag tagit bort is ifrån hela mammas infart. Tog sin lilla tid och inget som egentligen skulle göras, bara det värsta. Men när jag väl satte igång kunde jag inte sluta. Tyckte det var så kul. Så skönt att göra något annat.
Och sen lite fika på "stan" ;) och kollat lite i affärer. Alltid trevligt.
Så ingen stress och ingen press idag. Skönt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du har en liten tid över för en date innan du åker hem. Vore skitkul om vi kunde ses... var ju som sagt skitlänge sen. Kramar

Anonym sa...

Å vad kul för dig att få lite egen tid. Å vad söt hon är freya då! :) hihi. Busungen. Saknar er! Kramen