tisdag 3 mars 2009

Framme

Ja då har vi landat i Dalarna. Freya var en snäll flicka på tåget, som tur var =) Kommer nog sakna Patrik väldigt mycket denna gången. Sist gick det ganska bra. Skönt att vara ifrån varandra lite och få sakna varandra. Men så känner jag inte riktigt denna gången. Jo någon dag eller två kanske men inte så mycket mer. Sen kommer det bli jobbigare men det är bara att stå ut. Blir borta 1 vecka ca så det ska jag nog klara av. Skönt att få komma bort lite. Vill tacka er som skriver till mig för erat stöd. Det värmer mig gott om hjärtat. Denna resa kommer väl inte få mig på fötter men för stunden må lite bättre iaf. Jag vet vad som väntar mig och vad jag måste göra när jag kommer hem igen. Jag vill det inte men ändå vill jag. Eller, jag vill men jag orkar egentligen inte. Men ska det bli någon förbättring så är det dax att sluta fly, som min svärmor sa. Känns skönt för hon vet vad hon pratar om. Jag har tur som har en sån underbar svärmor. Nu är jag trött men jag hoppas att vissa verkligen inte tar illa upp för att jag inte hör av mig osv. Jag menar inget med det, jag bara inte fungerar som jag ska just nu. Linda... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Huvudsaken du mår bra.. eller ja bättre just nu när du får komma ifrån lite granna.
Hör av dig om du har tid över så fixar vi en date eller vad säger du ;)