tisdag 10 mars 2009

Åker hem imorgon

Imorgon så ska vi åka hem. Ska bli skönt tycker jag. Saknar Patrik som en tok. Känns lite jobbigt dock när man kramar alla hejdå. Man vet ju inte när nästa gång blir. Sist nu då blev det ju bara 1 månad emellan och gången innan det 6 månader! Men jag saknar Göteborg. Det är för litet här för mig. Gick på stan igår och det fanns ju nästan ingenting att kolla på. Boooring! Men det är fler folk här som man kan kolla med om dom är hemma osv. Mer detta spontana som jag tycker är så skönt. Jag hoppas verkligen att det kommer se ut så nere hos oss också en dag. Några som bor på samma ställe som oss som man kommer superbra överräns med så att man kan droppa förbi lite när som. Känner mig lite bättre nu än när jag kom. Var ju värsta nervvraket. Jag är ju inte bra men har lugnat mig betydligt mycket. Inte känt den där paniken sen i lördags tror jag. Det är bra! Nä ska väl göra nått annat nu. Glo på tv eller nått. Hej

Inga kommentarer: