torsdag 28 april 2011

Woops..

Gjorde bort mig lite på jobbet idag.. Försökte rädda mig själv där men vet inte om jag lyckades direkt. Får se om det kommer slå tillbaka mot mig eller om jag klarar mig!

Kläderna jag tog med gick åt iaf! Allt utom två blusar och ett par strumpbyxor gick åt. Dom blev så glada för kläderna och jag blev glad att bli av med dom, hehe! Win, win!
En hon böt till en topp direkt och hade den resten av dagen, hihi! Skönt att dom kom till användning.


Har jag nämt att Patrik har köpt en moppe? Det har jag inte va? Freya är ju livrädd för mopeder och annat som låter högt och illa men hon accepterade Patriks ganska snabbt ändå måste jag säga. Efter kanske en vecka vågade hon provsitta den. Men hon sa åt Patrik att han fick INTE starta den. Det vågar hon ännu inte men bara den är av så vågar hon åka lite på den.

Freya kom hem från dagis (Patrik hämade henne) och det första hon frågar när hon kommer in är:
"Mamma, har bebisen kommit ut än?"
Sen böjde hon sig ner och försökte titta under min mage, haha! Vi sa det att det dröjer ett tag till, tills efter sommaren, när vi har ätit äpplen från träden. Då blev hon nöjd med svaret och fortsatte med annat.

Kommer lägga in en eller två videos på Freya från när vi var på H&M förra helgen. Hon blev överförtjust i några högklackade skor som hon provade, hehe!
Kram på er!

Inga kommentarer: