lördag 23 april 2011

"Jag läser din blogg"

Vi var påväg till H&M i Nordstan när jag hör någon säga "ursäkta mig" bakom mig. Jag brydde mig först inte, tänkte att det var inte mig personen pratade med. Sen knackar någon på min rygg "ursäkta mig", igen.
Jag vänder mig om och där står en kvinna. Tänkte att nu har jag tappat något.
"Jag ville bara säga att läser din blogg."
"Va?!", sa jag helt paff!
"Ja, jag kände först igen din pappa och sen såg jag dig, så jag ville bara hälsa och berätta att jag läser din blogg."
Helt paff blev jag! Aldrig hänt mig förut! Jag blev så glad och tyckte att det var kul att hon kom fram och hälsade!
"Tycker att det är en bra och intressant blogg." 
Jag tackade flera gånger och måste sett helt förvånad ut, haha!
Kul att du kom fram och hälsade! =)

Berättar mer om våran helt underbara dag och slänger ut lite bilder imorgon. Just nu är jag rätt trött (pappa och Patrik är kvar inne i stan. Sitter på en pub och kollar fotboll) och Freya ska lägga sig.
Ha en fortsatt trevlig Påsk allesammans!

Inga kommentarer: