lördag 30 april 2011

Hot mama!


Det kände jag mig som idag. Fin och fräsch! Kunde tog tagit kortet i en mindre fläckig spelgel dock...haha!

Patrik fick en riktigt fin bild på min mage!


Vi drog iväg till Media Markt idag för att kolla in en till kamera. Vi har ju våran Nikon D60 som vi är väldigt nöjda med men den är lite för stor och klumpig att bära med sig. Som när man ska in till stan eller när vi reser upp till Dalarna. Då är den lite för stor och tung att släpa på! Så jag ville ha en liten och smidig men som ändå tar snabba och bra bilder! Och detta blev resultatet!


En rosa såklart så man kan se att det är min, hehe! Idag blir en bra dag att testa den på. Vi ska troligen grilla (om inte Freya gör oss galna och vi tappar humöret för andra gången idag...) och njuta av solen. Så det blir en lugn och mysig Valborg för våran del. Vad har ni för er? 

1 kommentar:

Kokkiz sa...

kokkiz