tisdag 13 juli 2010

Sjukling

Min lilla prinsessa har blivit sjuk. Feber, hosta, snorig och ont i halsen! Hon kryper upp i famnen på en, kvidande och säger, Jag mår inte så bra... Min stackars lilla vän! Hon har inte så hög feber just nu men är ändå väldigt varm. Skönt att det är regn och lite svalare ute idag så det inte blir för jobbigt för henne.
Hon somnade nyss i pappas famn i soffan. Ser för mysigt ut!
Kommer själv ihåg när man var liten och man fick ligga i soffan och ha mamma eller pappa som höll om en och så somnade man och kunde slappna av till fullo. Det är trygghet!

Pappa (min), Tompa och Patrik kommer och hälsar på denna veckan. Tanken var att dom skulle komma ikväll men vi avvaktar lite och ser hur Freya mår. Troligen kommer dom ändå (Freya har ju hela dagen att vila på) och så hoppas vi på att hon mår bättre imorgon.

Jag ska om 1 timme sticka iväg och köpa en massa glass till Freysan (och oss, hihi) för glass, det lindrar allt när man är sjuk! ;)
Vi har en butik här (Triumf Glasscafé) där dom har massor utav glass och annat gott. Vi har visserligen aldrig varit där men idag ska jag inviga den iaf. Kanske tar vi en promenad så Freya får komma ut i friska luften eller så cyklar jag ner dit själv. Spännande att se vad dom har där!

Inga kommentarer: