lördag 24 juli 2010

Loppis!

Idag åka jag och Monica på loppis jag har har fyndat en massa! Mest kläder till mig själv men köpte också en säng/fotölj! Man har den som en vanlig fotölj och sen när det kommer gäster så väcklar man bara ut den och så är det en super bra säng! 300 kr och super fräch! Så nu kan jag hiva dom gamla madrasserna vi har som ingen vill sova på ändå ;) Plus att jag fick en uppblåsbar av Roger som var kanon så nu klarar vi oss, det kan jag lova!

Kanske lägger upp lite bilder på mina fynd senare, för dom ligger i tvättmaskinen just nu ;)
Men här kommer några (= många) bilder ifrån när Roger och Alex var här!


Freya och Alex åker Små Grodorna. Freya älskar det men inte Alex, stackarn!

Helt ärligt, den var fan läskig!

Weeei!

Min söta storebror, hehe

En trött liten sötnos

Åka båt!

Busfrön!


Och här är några bilder ifrån Universeum.. (fick ej ha blixt så vissa är lite suddiga)

Träffade Nemo!

Och resten av gänget =)

Vacker

Underbart söta apor!



Inga kommentarer: