söndag 25 juli 2010

Jobbä!

Jaha, imorgon var det dax att jobba igen då! Det känns helt okej men hade jag fått bestämma så hade jag varit ledig tills på onsdag också. Men men, det är väl bara att bita ihop!

Jag och Patrik är barnlediga. Igår köpte vi pizza, cyklade till havet och myste och tog kvällsdopp! Mys!
Freya kommer nog vara hos sin farmor och farfar tills på onsdag. Om inte jag ringer och gråter och vill ha hem henne, hehe!

Usch, va jag har gått upp i vikt nu! Alkohol är skit asså. Man mår piss dagen efter, magen är helt ur balans och man (iaf) lägger på mig flera kg om jag druckigt lite för mycket på kort tid. Började med en detox kur idag för att rensa kroppen på lite slagg och vet ni, fy fan va äckligt det smakar!! Det ser ut som att jag dricker vattnet ifrån Brunnsjön (i Hedemora) och det smakar nog ungefär samma... huuua! Skall dricka ett sånt glas varje morgon i 7 dagar. Får se hur det kommer gå. Jag fick nästan upp det igen när jag tog det i morse ;) Men ska man vara fin, får man lida pin!

Inga kommentarer: