fredag 2 juli 2010

Bio!

Som det ser ut nu så blir det bio ikväll med bästa Malin! Vi tänkte gå och kolla på Twilights nya Eclipse.
Jag är inte jätteintresserad av dom filmerna egentligen (för lite action för min del) men jag har ju sett dom andra två så får väl ta och se sista med.
Ska bli kul om vi får biljetter men det fanns några kvar ändå så det ska nog gå!

Funderar på att dra till standen, det ser ut att vara sjukt varmt ute! Lite orolig för lilldamen bara när man är ute mycket i solen men skydd och kläder, vatten och skugga så ska det nog gå bra. Annars får man helt enkelt åka hem igen.

Vi var och badade i Sisjön igår med Freya men hon var så olydig och gnällig att vi åkte hem.. Väldigt tråkigt för blir nästan alltid så när vi försöker hitta på något kul med henne. Fattar inte varför =(
Kanske blir hon för exalterad att hon blir gnällig ist för glad?

2 kommentarer:

Hanna sa...

Trevligt med bad :) Vi såg Eclipse igår, den var verkligen ingen höjdare! Alldeles för seg. Jag har ändå tyckt att de andra två filmerna var bra! Men det är inte sista, det kommer en till... jag har läst böckerna så den har jag stora förväntningar på. Vi kan väl ta och höras i helgen! Kramkram

Tokiga jag sa...

hej gumman! Som vanligt gör du ett superbra jobb och kämpar på. Thats my girl. Men jag tänkte höra med dig en sak, när ni ska göra saker med lillfisen stressar ni upp er? Pratar ni en massa om vad som ska hända bla bla. För om NI stressar för du tänker inombords: OHH SHIT nu kommer ungen va en paaain in tha as osv så blir hon det tro mig I KNOW! Oftast så är det vi föräldrar som styr upp hur det blir så oftast är det vårat fel utan att vi tänker på det om du förstår. Många kramar du är bäst gumman <3