fredag 24 april 2009

Tror jag blir dum i huvudet snart!

Jag fattar verkligen inte varför man ska gå upp 5.30 varje jävla morgon!! Spelar ingen roll om hon somnar kl 19 eller 20.30. Jag hatar det verkligen!!! Man går inte upp före kl 6 men helst inte före kl 7. Det finns inte. Man gör bara inte det. Jag måste ju fan gå och lägga mig typ 9 för att jag ska få någon jävla sömn. Ja, jag vet är det är fel att vara så jävla arg över en sån skit sak men jag tröttnar. För det är alltid jag som måste gå upp, alltid jag som ska se till att hon somnar för natten. Och vet ni vad jag har kommit på?? Att när ho börjar dagis och jag får jobb kommer det bli fan så mycket värre! Vi säger att jag börjar jobba kl 8. (Jag kommer ju bara kunna ta dagsjobb pga Patriks jobb). Jaha, upp typ 5.30 - 6.00 för att ta hand om Freya, själv hinna med att äta frukost och göra mig i ordning och iväg med henne till dagis och sen jag till jobbet. Sen när jag slutar, kl 16 säger vi, så är det jag som måste hämta Freya, laga mat, tvätta, städa och göra allt som jag gör nu fast jag själv jobbar!!! Fatta att jag kommer inte ha något jävla liv över huvudtaget! Detta är så värdelöst så det bara tjongar om det. Hur i helvete ska jag orka allt detta?? Det går inte att ha det så! Jag är så jävla arg just nu!

1 kommentar:

Linda L sa...

Känner igen det där, och jag har två små troll.
Det är skitkämpigt, och sm pappa så ska han ta sin del i det hela. Stå på dig och sätt ner foten, det gjorde jag och det vände faktiskt.
Puss o kram