tisdag 14 april 2009

Det luktar framgång

Kommer hem efter påskhelgen i Dalarna (som var så skön och rolig, dock kort) och ser att vi fått brev ifrån kommunen. Sliter upp de och ser att det är information om dagis och Freya ska börja den 24 augusti och dessutom på det dagiset som vi hade som förstahansval! Me so happy! Äntligen får man veta hur hösten kommer se ut. Äntligen kan jag slappna av och njuta mer av dagarna med Freya. Jag har börjat på att må bättre. Det kommer inte lika ofta och jag försöker göra allt för att undvika det. Jag försöker att inte hetsa upp mig på Freya också. Jag vet att hon inte förstår och prövar mig osv så jag försöker tänka på det och se till att sånt hon gör som irriterar mig är bortplockat så att hon kan irritera mig så lite som möjligt. Det blir mindre bråk och tjafs så. Vi båda mår bättre av det. Så nu känner jag att vinden börjar gå lite mer med mig än mot mig. Ska kämpa på nu och försöka se till så vi får en kanon sommar. Puss å kram

1 kommentar:

Madeleine sa...

Hej hej.
Nja, det fanns några kurser att välja på. Jag måste packa ihop ett eget schema typ.
Får se om jag ens hinner söka. haha. Vilken helg skulle vi ha middag? :) Ser frammemot det! :) Puss