måndag 20 april 2009

Gått i 2 timmar

Idag tog jag en långpromenad! Var ute och gick i 2 timmar. Det kändes i benen den sista halvtimmen vill jag säga. Är inte van att gå så länge och så konstant. Trodde jag skulle få sjukt ont i benen nu här på kvällen men det har jag faktiskt inte. Skönt =) Efter promenaden fortsatte vi med att vara ute. Höll till i sandlådan och efter ett tag var det massa barn där. Det var kul för trollet då det alltid fanns någon att leka med och nya leksaker att kolla in. Så vi var ute i två timmar till innan vi gick in för att äta och varva ner inför kvällen. Jag har kommit på vad det är som gjort mig så nedstämd. P-pillerna. Min karta tog slut och upptäckte för sent att receptet var slut och hann inte skaffa nya så har varit utan nu i några veckor. Jag har mer lust (host), känner mig gladare och allmänt lite piggare. Jag är inte lika sur och tvär och säger nej till allt. Det händer mer saker här hemma och jag skäller inte på Freya längre vilket har gett ett riktigt bra resultat! Hon är snällare för att jag är det och vi bråkar inte och är osams. Det känns så jävla skönt så nu blir det fan inge mer p-piller! Ska ta och ringa mvc här i veckan och se vad som skulle kunna passa mig. Funderar på kopparspiral då det inte är några hormoner i den och gratis ;-) Hoppas ni njuter av våren nu, för det gör jag! Kramar

1 kommentar:

Linda L sa...

med kopparspiral kan du bli gravid iaf, hände en kompis till mig och hon har sin son nu. Jag ska ha hormonspiralen tror ja, min barnmorska sa att hon tyckte den var bäst. Men det är ju olika för alla, skönt att du börjar må bättre och känner dig piggare. :) Älskar dig mitt skräp ;) :P