onsdag 18 januari 2012

Lösenskyddas

Jag kommer att lösenordsskydda min blogg. Har länge funderat på att göra det men inte blivit av. Jag bloggar främst för att min familj i Dalarna och vänner ska kunna följa vad vi gör, så känner att jag vill ha mer koll på vilka som läser. Vill kunna skriva mer direkta inlägg till dom och lägga upp bilder som jag inte gör, just för att man inte vet vad det är för folk som är inne och läser.
Tycker det är kul att även andra än familj är inne och läser men vill ha lite koll, som ni kanske förstår.

Skicka ett mail till mig på trollmammanlena@gmail.com om du vill läsa min blogg.


Är du för mig anonym men vill fortsätta läsa, skicka ett mail till mig, berätta lite kort om vem du är och fråga om du får fortsätta läsa! =)

Hoppas ni förstår =)
Kramar från Trollmamman Lena

Inga kommentarer: