måndag 16 januari 2012

Klippte av mig allt!

Ja, nästan iaf. Blev iofs FÖR kort.. Tur det växer ut snabbt igen. Hon ville klippa bort så mycket som möjligt av permanenten men liite är det ändå kvar. Kanske jag fått bort allt nästa klippning.

Ja, så här ser det då ut! Längre lugg, det ska det vara, det som stör mig mest! Annars tycker jag att det är bra skönt med kort hår igen... Typ 2 kg är borta från mitt huvud!


Freya stackarn började STOR gråta när hon såg mig. Jag började då med gråta och undrade vad fan jag hade gjort =( Hon vägrade titta på mig! Men när jag erbjöd henne att duscha med mig och jag blötte ner håret så vågade hon titta på mig igen. Då kände hon igen sin mamma! Sen fick hon känna på det och sen sa hon:
"Jag är inte rädd för dig längre mamma. Du är ganska fin, fast du klippt bort allt hår! Du är stilig och cool". 
Då lättade mina skuldkänslor!


Inga kommentarer: