måndag 18 januari 2010

Så glad!

Jag fick idag veta att jag kommer få ett vikariat som kommer vara ända fram till sommaren och ev kan bli i höst också! Det är på 60% (perfekt!) och jag börjar den 1 feburari. Jag är så otroligt glad så det finns inte! =D Ni ska bara veta vad detta betyder för oss men framförallt MIG. Jag kommer ha något att göra, veta vad som väntar, kunna komma in i jobbet helt och få eget flyt på det hela OCH pengar på kontot! Och vi kommer kunna få en riktigt semester i sommar! Åka iväg och ha kul, göra något. Helt jävla underbart! ;) Jag började gråta när min chef berättade för mig...haha! Lyckades hålla tillbaka det mesta men ja.. Då är man glad =) Så idag ska jag fira. Kanske ta ett glas vin när prinssessan har lagt sig och så ska vi äta glass eller något annat smaskigt för att fira. Tigerkakan Patrik gjorde i lördags slinker nog ner, hihi. Puss å kram!

Inga kommentarer: