fredag 22 januari 2010

Freya hemma

Redan igår kväll kände jag att jag ville ha Freya hemma ifrån dagis idag. Känner för att bara mysa med henne hela dagen! Så jag ringde dagis och sa att hon inte kommer. Har varit lite nere i 2 dagar nu men kände på mig att det skulle bli en vändning idag. Tänkte smita ner till gymmet innan Patrik sticker till jobbet bara och sen är dagen bara min och Freyas! Inte för att jag vet vad vi ska göra riktigt men det återstår att se. Kanske åka in till stan en sväng eller hälsa på grannen? Freya kanske själv kommer med någon idé. Mitt nyårslöste var att inte äta chips på ett halv år och hitills har det gått kanon. Jag har inte haft sug efter chips en enda gång! Och så försöker jag få lite mer flyt på träningen igen, vilket inte är så lätt när jag antingen jobbar eller har Freya. Tur att minidagis finns på gymmet annars hadet det varit helt dödsdömt för min del! Men om Freya är minsta dålig så kan jag ju inte gå och ja.. Jag blir utan träning och kommer ur det och får börja om igen. Men jag försöker ännu och någon gång ska det väl flyta på hoppas jag. Nu när jag börjar jobba så är det ju bara halv dagar, 7-12 ca så då får jag hämta Freya på dagis och sen gymma och sen hem och laga mat. Jag ska ju inte träna varje dag så kommer ju inte lämna Freya på dagis för att sedan lämna henne på nästa. Vi får se om det kommer funka! I do hope so! =)

Inga kommentarer: