onsdag 20 januari 2010

Förflutna..

Det är en sak i mitt förflutna som jagar mig på nättera. Det brukar innebära en sak när detta sker men inget har hänt och pågått i 2 veckor nu. Väldigt jobbigt då det ger mig en oro i kropp och själ som jag helst inte vill ska finnas där. Jag brukar inte ha fel men det verkar nästan ruskigt lugnt? Kanske det är så att det inte längre inträffar trotts mina nattliga varningar? Jag får då hoppas på det även om det är jobbigt att vara orolig. Är helt slut idag! Vill göra massa men ändå ingen ting! Så jag gör det sistnämnda.. Slappa lite och får se sen om jag kommer igång när jag hämtat Freysan på dagis. Kanske ta en tripp in till stan ändå? Jag har inte pratat om det innan men det är verkligen mycket bättre här hemma. Patrik hjälper till som aldrig förr och finns där mer för Freya. Det märks på hela Freya att det skett en förändring. Hon är mycket gladare i honom och frågar efter honom. Dom leker mer ihop och när vi ska göra det så måste jag göra det så som Patrik gör vilket är svårt..hehe. Jag vet inte alltid hur dom leker med vissa saker och gör jag det inte rätt så märks det fort. Hon tröttnar eller leker mer själv, haha! Lite kul men känns lite också. Men jag är glad att det skett en förändring som märks. Det är inte fullbordat än men på god väg =) Jag älskar min familj!

Inga kommentarer: