lördag 16 januari 2010

Jag är nog den enda..

... men jag hatar helgen! Helt seriöst. Man gör inget som heltst vettigt eller roligt alls. Man sitter bara i soffan på sitt allt plattare arsle och segar! Och ska man göra något så tar det fan hela dagen innan man ens kommer iväg! Sen får man storstäda hela jävla lägenheten fast man gjorde det i veckan?? Jag slappar en dag och hela skiten faller samman. Då är det inte kul att ens försöka göra det fint igen! Freya röjer halva natten så man sover inte så bra från kl 3 tills dess att det är dax att gå upp. Då ska man jobba sen hem, handla, laga mat, städa, leka med Freya, duscha (?) och försöka vila lite innan det är dax att gå upp igen. Turas om att få vila, vad fan är det? Umgås och försöka få till en trevlig dag? Neeeej, vem fan behöver det? INTE JAG I ALLA FALL! Livet går ut på att slappa så mycket det går. Jobba, slappa, jobba, slappa. Sen det där emellan kan man väl skita i? Eller? Stenar och dammråttor överallt, smutsiga kläder, ingrodd disk, soppåsar på hög, mat över hela köksgolvet och ett stinkande badrum? Det låter väl trevligt!! Nej, helgen är fan inte bra till något för ens rutiner bara skiter sig och ingen vill göra någon ting. Iaf inte samma saker och på olika tider! Fy fan va kul det är att försöka komma på nått kul då!!!

1 kommentar:

Madeleine sa...

oj då, det där lät inte så kul. Ni kan ju gå ut och leka med freya ute tillsammans? Städa tillsammans och sådant. Kanske gå på museum igen? :) Hade vi bott i gbg hade jag kunnat komma och hjälpa dig att städa :)
Kramis