torsdag 31 oktober 2013

Hello godingar!

Imorgon kör vi i gång med första delen av utredningen! Jag är lite nervös men också peppad.
Ja, det är ju inte jag som ska utredas men ändå, hehe. Fast ibland undrar jag om det inte finns lite problem hos Freya som kommer ifrån mig själv.. ;)

Mitt egna mående går verkligen upp och ner. Jag böt tabletter som gjort mig mycket lugnare men samtidigt speedad. Jag gör mer ön vad jag egentligen orkar och sen så får jag knappt sova på det. Så jag är sjukt trött (men ändå inte, knäppt) och får huvudvärk och annat pga sömnbrist.
Tog en halv av mina gamla tabletter (ja, man får kombinera dom) och inatt har jag sovit och hela förmiddagen har jag sovit och sovit. Inte ens orkat upp och äta fast jag varit vrålhungrig..
Så jag vet inte riktigt vad som är bäst? Att vara speedad och knappt få sova och göra mer än vad jag egentligen orkar (jag kämpar med att hålla tillbaka mig själv, vilket inte är lätt) eller vara konstant trött, orkeslös och arg? Inget av det känns optimalt..

Till helgen kommer Hanna, Jimmy och Hilma hit på besök och dom stannar till måndag (på min födelsedag!) och det ska bli så kul! Skönt att ha något att se fram emot!

Puss!

Inga kommentarer: