torsdag 14 juli 2011

I´m back!

Yes!! Äntligen har vi internet igen! Jag drar i genom snabbt vad som hänt sedan sist!

  1. Våra lampor började lysa med halv styrka, tv:n gick inte att starta och spisen la av när jag var mitt uppe i matlagningen! Ringde fastighetsskötaren som fick ringa in deras elektriker som precis hade gått på semester.. som fick komma och kolla.
    Bakom en propp var det något som hade bränt! Inte bra! Men han lagade det och så var fungerade allt igen utom modemet som hade gått sönder pga elfelet.

  2. Freya ramlade ner från en klättervägg (ca 2 meter upp) och landande på höften. Hon kunde inte gå och efter ca 30 minuter när chocken lagt sig somnade hon. Jag blev rädd och drog ner till VC som skickade oss vidare till Östra Sjukhuset. Där fick hon röntgas men tack och lov var inget brutet. Bara väldigt ömm och dagen efter runt lunch var hon på benen igen.

  3. Jag gick in i v.28 men går idag in i v.29!! Börjar må lite sämre. Trött, mått illa någon dag (men som gått över när jag vilat), får mer och lättare sammandragningar vilket gör det svårare för mig att gå någonstans. Jag kan får rätt ont och igår höll jag inte på att ta mig hem för att det krampade så i magen! Ett steg i taget, sakta men säkert, så kom jag tillslut hem!

  4. Fick mitt hår permanentat och jag blev toknöjd! Men tyvärr, när jag duschade efter 72 timmar som man skulle så gick det mesta ur...Så det är inte alls fint längre. Jag fick behålla lite lockar men det gjorde bara att mitt hår såg mer ut som trollhår och ännu mer volym och tjockhet än vad jag redan har! Attans!

  5. Har städat och donat som en tok typ hela veckan. Rensat på flera ställen, tvättat en massa, dammat och allt sånt där smått som ingen märker men som jag mår bra av att få gjort! Och idag har jag tagit det stora för inatt kommer Hanna och Jimmy hit och stannar hela helgen!!
    Sen på söndag så byts dom av och min äldsta bror Roger med familj kommer ner. Fullt ös, jajemän!
    Säger som min pappa sa: "Är det ett jävla hotell eller?" Haha!

  6. Patrik jobbar sin sista dag imorgon och sedan har han semester i 4 veckor! Gött mos änna!! 


Bild på magen från förra veckan (v.28 (27+0) )



Mitt fina hår som varade i 3 dagar... =(



Inga kommentarer: