måndag 1 februari 2010

Nu börjar det

Idag började jag mitt vickariat. Nu kommer det bli mer flyt på vardagen och bättre rutiner. Känns bra.

Malin och Anders ringde och frågade om vi ville med på restaurang. Dom ville bjuda mig och Freya som en sen födelsedagsmiddag för mig som ännu inte hade blivit av. Mycket trevligt var det! Väldigt ovanligt för att vara min vardag så tummen upp för det. Och Freya fick åka bil, hehe. Hon blev iofs livrädd för Anders först men det lugnade sig när vi börjat åka. Hon var duktig på restaurangen med. Visst, lite sull och så men för att vara så liten så är hon rätt snäll att ha med på restaurang. =)

Imorgon ska jag jobba på fritids igen! Skulle gjort det idag men dagis stängde kl 16 så jag fick lov att säga ifrån mig det.. Men fick jobba i receptionen till 15 så jag fick lite extra timmar ändå.
Måste ringa ams å skit med...blää vill inte! Kanske det går att ringa nu? Får prova så har jag en sak ur världen! Måste ju berätta för dom att jag fått jobb ;)

♥ Mormor ♥

Inga kommentarer: