torsdag 18 februari 2010

Allergi?

Igår på jobbet så rensade vi i källaren och sen på vägen hem började jag få svårt att andas igen som jag fick för drygt 1½ månad sen. Kopplade ihop det ganska snabbt för första gången jag fick detta så var vi också i källaren där och dona. Det måste vara något där jag inte tål? Så om jag är där längre stunder och brötar runt så reagerar jag på det? Men det kommer alltid efteråt. När jag kommer därifrån. Hmm.. skumt. Ska nog gå till skolsköterskan och fråga henne vad hon tror. Men det har nog med källaren att göra. Tur att jag inte känner av det annars än när vi just brötat omkring där nere för vi har ju vårat matrial där så man är ju där lite då och då för att fylla på.
Det är väldigt obehagligt iaf. Och jag har sovit sammanlagt knappt 4 timmar i natt. Och jag vet att det är mer som ska kastas idag.. men jag får nog säga ifrån mig det. Har ju ännu svårt att andas så är nog inte så smart. Men jag undrar verkligen vad det är som jag inte tål? Damm är jag ju ganska van med om man säger så.. Är det mögel där nere kanske? Måste fråga om det bara är jag som reagerat så här?

Idag ska jag och en annan vikarie åka iväg och köpa arbetsbyxor och skor! Det ska bli så skönt för är trött på att slita ut mina och ett par är så utslitna mitt i grenen så dom spricker nog snart! Mina skor är det hål i och inte så fot/knä vänliga. Så det ska bli kanon.

Ja, jag är inte så trött just nu. Känner mig lite groggy typ dock, hehe, men det ska nog gå bra. Är halv dag idag så jag kommer väl decka när jag kommer hem sen. Freya är sjuk så Patrik är hemme med henne. Tur är väl det så jag kanske kan få sova någon timme och ta igen mig efter denna jobbiga natt?

Nej frukost nu. Brukar ta 6.30 bussen men får bli 6.43 idag. Det är så lugnt och jag blir bara 5 minuter sen. Behöver lite längre tid denna morgonen...

Kramar på er

Inga kommentarer: