onsdag 3 februari 2010

Bandit!

Jag lyssnar på Bandit Rock Göteborg (radio) varje morgon när jag jobbar. Och de gänget är så grymt roliga! Idag tex så hade en av dom skottat snö och hade fått en jätte hög. Han kom då på den brilljanta idén att han skulle göra en grotta av den, tända ljus där inne, lägga sig på en pläd naken med två glas vin och invänta sin fru, hahaha!! Jag höll på att garva ihjäl mig! Fatta den synen! Hahahaha!
Och igår så hade dom längdhopps tävling ifrån 10:an i badhallen! Det var alltså 5 deltagare som skulle hoppa så långt ut dom bara kunde ifrån 10:an och skrika för full hals. Man måste höra det för det var så jävla kul! Dom skrek som dårar och någon mest pep bara och nervösa var dom stackarna, hehe. Ja, många skratt får jag varje morgon pga Rivstart-gänget. Så grymt roligt folk. Så har ni möjlighet att lyssna på dom mellan 6-10 varje morgon så gör det. Bandit.se välj sendan göteborg.

Inga kommentarer: