fredag 5 februari 2010

Härliga Fredag!

Jag bara älskar Fredagar. Inte bara för att det är helg efter men det är sån skön stämning. Dom allra flesta är go och glada! Jag har varit riktigt glad idag, ser fram emot denna helg vilket jag inte brukar göra annars.
Nu vet jag inte riktigt hur det blir imorgon.. Tanken var att jag, Freya, Patrik, Malin och Anders skulle åka pulka, grilla korv, äta middag och dricka lite vin hela dagen. Men det kom en sak ivägen som såklart la sig mitt på dagen så ja.. nu kanske vi inte hinner med pulkåkningen. Det visar sig. Vi ska ju träffas allihopa iaf! =)

Det har flyttat in en ny granne två trapphus bort. En familj och deras son som har börjat på samma avdelning som Freya på dagis. Blev bjuden in på kaffe och glass idag vilket var riktigt trevligt! Verkar vara trevligt folk tycker jag. Så det blir helt klart fler träffar med dom. Har inte träffat mannen i hushållet än dock men det kommer. Alltid kul att lära känna nytt folk! Vi verkar vara på samma våglängd med vilket är skönt. Inte så många yngre mammor här i krokarna. Är ju lite så i storstaden!

Det är playhousedisney för fullt här.. Inte så att jag tröttnat på det eller så? haha! Men men, vad står man inte ut med för sina barn? =)
Kramar Hej!
Trevlig helg!

1 kommentar:

Mamma sa...

Så det blir helt klart fler träffar med dom. Har inte träffat mannen i hushållet än dock men det kommer: Är han inte mannen i familjen? =) =)

Man får stå ut med mycket från sina barn.. det tar aldrig slut.