torsdag 27 november 2008

Utan internet

Vi har varit utan, eller jag har varit utan internet ett tag här nu så jag har inte kunnat skriva. Det trådlösa låg nere och jag pallar inte att sitta vid sambons dator som är kopplad till tvn. Men nu äntligen är det fixat! Usch, vi åkte på vinterkräksjukan här i söndags. Dotterns kusin hade fått det och spydde en timme efter att vi kommit fram till dom. Blä. Så var det kört. Så sambon blev skit kass (!) på söndags kvällen och dottern vid midnatt. Otroligt nog klarade jag mig med endast magsmärta. Det är ju heller inte kul men jag kunde iaf ta hand om dottern utan några större problem. Fy säger jag, hoppas det aldrig händer igen....Ha! Önska kan man ju göra iaf. Måste ta mig i kragen snart och söka jobb. Jag är så dålig på det. Fy skäms på mig. Jag vill ju börja jobba och så vi kan få en bättre ekonomi! Vore guld värt... Vi skulle verkligen behöva en bil. Det funkar ju utan men oj va det skulle underlätta med handling tex. Eller om man ska ner till svärföräldrarna eller om jag vill ta dotter och åka till min familj i Dalarana. Så tummen ur nu Lena annars händer det inget.

Inga kommentarer: