söndag 9 november 2008

Full fart

Denna veckan har det varit full fart. Haft massor att göra. Eller, göra och göra, jag har träffat vänner och sprungit på stan, hehe. Men det har varit något varje dag, vilket har varit skönt. Jag trivs bäst när det finns massor att göra. Så länge jag får ta det i min takt =) Idag var familjen plus sambons halvbror och dotterns farfar och badade i simhallen. Första gången hon badade där och det var en hit! Hon är ju ett kräkbarn men har äntligen lugnat ner sig med kräkandet så nu vågade vi oss dit. Hon sparkade med benen och vevade med armarna som en galning och försökte ta sig fram. Vi tröttnade före henne! Hihi! Tror ni hon däckade när vi kom hem? Nä! Hon var helt uppe i varv (hade iofs sovit en stund i simhallen men ändå). Så nu vägrar damen här sova... Jaja. En bra dag har det varit iaf! Ska försöka komma iväg och träna imorgon. Länge sen nu och har man betalat för ett gymkort så får man ju ta och använda det med! 3 kg kvar till startviketen innan jag blev gravid. Det borde ju inte vara några större problem att få bort.

1 kommentar:

Tokiga jag sa...

många barn sover dåligt efter dem varit och badat för dem blir alldeles för uppe i varv! de är bara till och fortsätta bada med henne!