onsdag 7 september 2011

Bästa storasystern?

Jag tror Freya kommer bli en helt underbart storasyster! Hon pratar, som ni vet, väldigt gott om bebisen men det kommer mer och mer nu.
Igår sa hon att när bebisen kommit och ska äta mat, så ska hon ta fram mina tuttar och ge dom till bebisen. Haha! Båda två dessutom, hehehe!
Hon hade sovit i 1½ timme igår kväll och jag och Patrik låg och höll på att somna i våran säng. Hör att Freya vaknat och är ledsen så ber han gå och kolla till henne. Hon är inte helt vaken men Patrik lyckas tillslut få ur henne vad som var fel.
"Jag glömde krama bebisen!", säger hon förtvivlat.
Så jag fick snällt knalla in till henne så hon fick klappa på magen  . Jag kan inte påstå att hon var vaken men hon blev då lugn och nöjd efter att ha fått krama bebisen. Hur gulligt!?





Inga kommentarer: