måndag 7 december 2009

Mamma kommer imorgon!

Mammsen kommer imorgon och jag längtar som en tok! Älskar verkligen när min familj kommer ner och hälsar på. Min lillebror Patrik kommer också med ner. =) Sen åker dom hem på lördag igen och tar med sig Freya. Hon kommer vara där i en hel vecka! Eller 1½ blir det men jag kommer komma upp och hämta henne så vi stannar i någon dag till då så jag hinner träffa alla med. Saknar min fina familj uppe i Dala skogarna, haha! Inte riktigt så men nog är det mer skog än här. Folk tror ju att vi åker snöskoter till jobbet och eldar i vedspis när vi ska göra middag! Nej, så illa är det inte. Vi har också fräna bilar och snygga moderna hus! Kanske ska till Madeleine idag efter Freya slutat dagis. Skulle träffats i helgen men eftersom jag varit dålig så blev det inte av. Men nu är jag bättre så =) Bakade lussekatter igår...här kommer några bilder ifrån det!
För er som sett Musses klubbhus, här presenterar vi; Tingest! ;)
Lite kortspel efter allt bakande

2 kommentarer:

Mamsen sa...

Vi har inte isbjörnar här heller!!
Gud så söta foton. Akta för er att lära Freya korten. Minns du hur det gick för JUM JUM när han lärt dej?

Linda L sa...

Haha.. nej nå isbjörnar går det ju inte över gatorna heller haha ;)
Vad bestämd fröken fräken såg ut då hehe så sött så.
Jag hade åsså lussebulle bak och pepparkakör... oliver åt mest upp halva degen men va fan ;) Funkar ju det med... är ju gott med degen ;)
Allt bra med er??
Puss o kramar