måndag 19 mars 2012

Running!

Jag och min goa granne Sara tog en joggingtur här mot kvällskvisten. Hon är riktigt duktig på att jogga och jag har typ bara börjat. Detta var andra gången på flera år som jag var ute och sprang! Men det gick bra! 4,6 km på ca 37 min. Helt okej!
Kommer ha sjukt ont i imorgon, haha! Men det är bara ut och gå för att lindra smärtan. Fast jag måste erkänna att det är bra gött med träningsvärk. Det ska kännas att man gjort något!



Vi ska anmäla oss till Vårruset och troligen kommer vi anmäla oss till Näsetloppet också. Vårruset är 4,8 km eller nått sånt och Näsetloppet 10,6 km. Patrik peppar mig som fan och Sara med! Känner mig så jävla taggad! Så kul när man har några mål.
Dock är Näsetloppet den 28 April och Vårruset den 8 (?) Maj, så jag får allt kämpa på så jag orkar, hehe. Men det gör jag nog. Går ju ganska långa promenader (5-8 km) 3 gånger i veckan och det gör ju sitt! Så hjälp mig och peppa mig nu!
Lena - The runner! Haha!

Inga kommentarer: