söndag 18 mars 2012

Bloggen öppen för alla igen!

Hej!

Nu har jag öppnat bloggen för alla igen. Varför kanske ni undrar?
Ja, dels för att jag tycker inte att det var något smidigt sätt blogger har för att kunna skydda sin blogg. Kändes så knepigt att ni var tvungna att skapa egna konton och så... Sen blev det inte så roligt att blogga! Det ska inte behöva var jobbigt för mina läsare att läsa!

Sen mår vi mycket bättre, hela familjen! Det var så jobbigt där ett tag.. tänkte att jag skulle ha bloggen för att skriva av mig men jag hade varken tid, ork eller lust till det! Så nu när vi har det bättre igen och jag känner mig mer och mer sugen på att blogga igen så kändes det rätt att öppna den igen!

Så välkommen tillbaka om du inte läst på ett tag! Jag kommer inte hinna blogga så mycket kanske, för det är fullt ös här hemma. Lea kryper och ska tugga på sladdar och skor.. Inte helt lätt att gömma undan allt sånt! Fort går det nu med..hehe!

Men jag hoppas att ni fortfarande tycker att det är kul att läsa och jag ska försöka göra lite roligare inlägg framöver. Jag har ju mer och mer roliga saker att dela med mig av så det ska det nog kunna bli iaf.

Kram på er!

Nu kör vi!

Inga kommentarer: