söndag 26 juli 2009

Hon är helt underbar!

Idag har Freya varit så jäkla go! Jag och Patrik har nog inte skrattat så mycket på länge. Hon har varit glad hela dagen. Skrattat, sjungit, pratat som tusan, gjort en massa roliga ljud, kramgo, lekt en del själv (!) mm. Det känns som att idag fick vi verkligen se hur Freya verkligen är! Det är så här vår dotter är när hon mår riktigt bra. Fan va jag älskar den ungen asså. Min underbara fina fina tjej! Nu är vi klara med hennes rum med! Blev riktigt nöjd =) Blev precis som jag hade tänkt mig. Så imorgon ska vi in med alla möblerna och piffa till det. Kanske ta en vända till typ Hemtex med och fixa lite mer inredningsgrejs så det blir riktigt fint åt trollungen! Me so happy! Puss på er alla! Ps. Tack för era kommentarer, tar till mig allt ni skriver =)

Inga kommentarer: