torsdag 9 juli 2009

Full fart

Har varit hemma i en vecka redan. Va fort tiden går! Men inte så konstigt när man har fullt upp. Hanna kom ju med ner och vilken toppen helg vi hade! Sola och badade i Askims badet, åt jordgubbar, Hanna fick en guidad tur i Göteborg, glass i Slottsskogen, sena kvällar på balkongen. Mysigt! Sen åkte hon hem måndag förmiddag och nästa gäng (pappa, lillebror Patrik och storebror Tomas) kom på kvällen. Vi har ju dock haft sämre väder nu så vi har inte gjort lika mycket roliga saker. Men en sväng på stan har det blivit. Trevligt! Idag åkte pappa hem men mina bröder är kvar. Pappa kommer på måndag igen och stannar till onsdag, sen åker dom hem. Och imorgon kommer mamma och hennes nya och stannar 1 natt. Och på måndag kommer min äldsta bror Roger och hans familj, Sussi och min brorson Alexander! Så oj, det är full fart med besökare här må jag säga ;) Nu får solen och den goa värmen ta och komma tillbaka till oss tycker jag. Regn och strax under 20 grader, nja, det är lite för klent för en sommar enligt mig! Ha dä! Hej

Inga kommentarer: