torsdag 12 april 2012

Nere..

Usch, känner mig lite nere.. Har gjort det sen jag blev förkyld. Är frisk nu men jag har ingen ork eller lust till någonting känns det som. Alla måsten är riktigt jobbiga.. Ni vet, städa, tvätta, diska, handla, plocka undan osv.
Jag försöker att låta det vara, för jag mår faktiskt inte bättre av att göra det ändå men samtidigt orkar jag inte ha det stökigt.
Känner inte för att göra något direkt roligt heller? Vill lixom bara åka till ett spa, bo på hotell och bli bortskämd 1-2 dygn! Fast jag vet ju inte om det skulle hjälpa iofs.

Tycker inte alls om att ha såna här perioder. Allt blir bara så... ja, ingenting!
Lite skratt får jag allt, barnen gör ju så knasiga saker och tack och lov för det! Mina små trollungar!
Men i det stora hela känner jag mig inte alls i form... Inte ledsen utan bara.... bara... inget.

Inga kommentarer: