torsdag 26 februari 2009

Är helt slut..

Känns som att jag inte gör annat än klagar just nu. Men jag mår inte bra. Jag kämpar på och så funkar det i en dag eller två sen är jag tillbaka på ruta 1. Jag blir jättelätt arg på Freya (som visserligen inte lyssnar!) och det får jag dåligt samvete för. Om vi bara ska gå och handla så är jag helt slut efteråt och orkar inte göra något mer efter det. Kan bli så slut att jag inte orkar gå hem fast det är det enda jag vill. Komma hem och gömma mig. Så kan strosa omkring på Coop bara för att jag inte orkar ta beslutet om att nu är det dax att gå hem. Låter det normalt? Kanske, kanske inte. Jag gillar det inte iaf och känner inte igen mig själv. Vart har den glada goa Lena tagit vägen som alla känner igen? Ja, inte är det ofta jag själv får se henne. Nej nu får det bli frukost.

4 kommentarer:

Tokiga jag sa...

man får lov att vara helt slut, man får lov att vara less på ungen, kan du inte lämna bort henne över helgen så du kan få hitta dig själv?

Anonym sa...

Gumman då! uch vad tråkigt att du känner så! Hoppas att du snart ska "hitta" dig igen! Jag försöker gärna hjälpa dig! Så mycket jag kan!
Tänker på dig gumman! Puss

Anonym sa...

Hej gumman.. Inte visste jag att du hade en blogg.. :) Låter som att det inte riktig är din tid just nu.. vill du prata så finns jag där.. det hoppas jag att du vet :)Jag har haft min0a jobbiga tider jag med.. så jag kanske har lite tips och råd för dig, om inte annat så lyssnar jag bra ;) Kramar i massor

Anonym sa...

Lilla gumman. Det var inte bara du som grät.... Kram mamsen